aalvaaa

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 20:15

Kan inte visa den för jag kan inte kopiera o klistra in saker!!!:(:(:(:(:(

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 20:13


Ante, min brorsa mummlar nå påhittade ord i bakgrunden! - ? 

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 19:02

Godkväll sweeties!



Nu är jag hemma igen! *puh* Jag har typ farit lite hit och dit idag!*blink* Men annars så ska jag och familjen ha filmkväll idag! Även fast det bara är torsdag! Lovely! Haha, men min familj kan vara liiite av en aning galen ibland... Vi ska se "Trolltider"! Det är ju en gammal julkalender. Det ska bli myyyys, det var ju ett tag sedan vi såg den och hade mysig filmkväll osvosv...! Men nu blir det det idag! Eller jag menar ikväll eller vad man nu vill kalla att det är nu?? Jag lovade att även lägga upp min" Wantlist" och det ska jag ju hålla. Så härefter detta inlägg så ska jag visa er länkarna på det jag vill ha. Nu måste jag spara detta och sedan kopiera upp en MASSA länkar! *blink*

 

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 18:14

Jusnu; påväg hem från simmningen

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 15:56

Nu ska jag pack till simningen......

Sen ska jag väl lägga ut länkar på allt jag vill ha och någon gång i livet ska köpa om det finns kvar!

Haha!

Det finns mkt man vill ha men alldrig får!

Men om man väntar kan man få nåt liknande, men bättre och billigare!

Hahaahahhahahaha!

Men jag ska visa er lite av min "önskelista" sen!!!!!!!

Nu måst jah packa osvosv......!!!!!!!

STRESS!!!!

Not  so blondiiiin styling!?

Hihi*blinkÄ

//AAlvaaa

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 15:04

Hello!




Nu har jag tagit mig hem genom kylan! Den känndes typ som om jag skulle frysa ihjäl där på vägen jag gick!? 20 till 30 - ? Vad sejer ni läsare om det? NOT GOOD FOR BLOGGER! Och när vi kommer till badet, kallt vatten i duchen också! Lovely! NOT!! DISS! Aja, det kan man ju inte hjälpa...

Men nu sitter jag på bloggen ochsådär... Jag ska även kolla om det finns nå o se på typ svt eller tv3 eller 4? Jag vart bara sugen på att se nå program nu!

Senare vid 4 ska jag ju på simmningen men Mami! Lovely! Det var ju två veckor sedan vi var tillsammans på simmningen nu?

Jag ska även göra några tidsinställda inlägg till veckan, tror jag kanske?

Igår, när jag skulle säga godnatt till Mami:!

Sa hon att vi typ kunnde göra nå mys ikväll!!!!!!!!! LOVELY!!!

Typ köpa ostbågar eller poppcorn!?

Sååååå himla lovely!

Det kanske blir så?!!!!!!?:)

Men nu måste jag se efter nå bra program jag kan se på svt eller nå!

Ha det super alla sweeties!!! (alla läsare, ni blir kallade det)

//AAlvaaa


Av AAlvaaa - 2 februari 2012 13:50

Justnu är jag på skolan...

Jag bloggar från en av deras datorer!! *blink*

Men jag ska ändå blogga när jag kommer hem!?

Tror jag helt enkelt!

Jag ska väl inte göra så mkt mer än att ge kaninerna extra hö + halm osvosv...

Nu måste jag ta på mig jackan och min älskade halsduk!

Jag har ju täckbrallor på mig nu! Lovely! STOR HISS!!

Anaway!

Nu ska jag gå!

Av AAlvaaa - 2 februari 2012 07:17

Kon`nichiwa!





Nu har jag fixat mig ochsådär! Nu ska jag packa det sista till klädsimmet idag! Lovely! I love klädsim!!!! Inte bara för att jag är typ snabbare än alla andra, men ändå! *blink*


Jag säger än än gång! TACK FÖR STATISTIKEN!!!!! Jag känner mig jättenöjd! Tack alla sweeties för att ni går in på mig blogg! Jag ska updatera er så mkt jag kan!

 


Idag ska jag också ha simmträning.Inte bara med skolan utan med min "privata" tränare och tränarkompisar! DEt ska bli sååå kul! Men roligast av allt: Jag ska till Luleå på en tävling där man kan vinna pengar!!!!!


Om jag vinner ska jag bara köpa lyxsaker! Tp en tröja från det nya och dyra märket:"Fokiwa"! Jag kollade på tröjorna där igåg och jag kan lägga ut länkar på dom jag vill ha! Men nu får gärna tycka till! Jag har JÄTTESVÅRT att bestämma mig för typ allt, så det vora bra om ni typ "röstade" på en av dom!??

Nu måste jag hitta ett par brallor till klädsimmet, Mej Todej kommer senare!

Ha det suuuuuper bra, sweeties!!

//AAlvaaa

Tidigare månad - Senare månad

Kontakta mig!

alva.vh@hotmail.se

 

Om ni vill kontakta mig för beundran, frågor eller annat skriv "Tyck Till" i ämmnesraden

 

Om ni vil kontakta mig för eventuellt sammarbete, länkbyten eller reklam i bloggen, skriv "Reklam" i ämmnesraden

 

alva.vh@hotmail.se

Presentation


Hellojj!
Här är min blogg och här kommer jag att skriva vad som händer mig! Om ni undrar något är det bara att fråga eller kommentera! Jag heter AAlvaaa, men jag trixade liiite med stavningen!!! Jag kommer även att skriva om min stora hobby, simmningen!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Bäst i världen!
 Superbra!
 Bra!
 Bäst i sverige!
 Bättre!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards