aalvaaa

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Godmorgon alla läsare:)

Av AAlvaaa - 4 februari 2012 08:23

Hej och godmorron alla som läser min blogg!  

Video i repris:


 




Nu är ska jag snart äta frulle! Jag vet väl inte vad jag ska göra idag men jag lova att jag skulle visa er lite sånnahär!

 :Dagens smily: 

Dagens Bok: Utan djur så dör jag

Dagens kändis: Sean Banan

Dagens TV-program: Melodifestivalen 2012

Dagens väder: KALLT!

Dagens bild:

Jag längtar jättemkt tilld det är melodifestivalen idag!!!!!!!

Det är ett av mina favvoprogram!

Vad tkr ni om det?!:)

Jag tkr det är jättebäst!!!:):):)

Men nu måste jag fixa lite saker!

//AAlvaaa   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AAlvaaa - 7 februari 2012 17:18

nu ska jag snart och simma! Jag har inte kunnat blogga för jag har haft fuuuuuullt upp lita....!:):( men nu ska jag och simma!har inget att skriva!????      hejdå! ...

Av AAlvaaa - 5 februari 2012 18:52

nyss brände jag mig på in soppa som jag skulle äta:(  jag hinner kanske inte blogga mer ifag? ...

Av AAlvaaa - 5 februari 2012 18:15

nu ska jag äta.......

Av AAlvaaa - 5 februari 2012 14:11

Justnu ska jag strax till Mamma och städa buren åt kaninerna! Men nu: En bildbomb!                               ...

Av AAlvaaa - 5 februari 2012 11:34

Bygger om liite av det sista nu men det ska vara klart till veckan tror jag! ...

Kontakta mig!

alva.vh@hotmail.se

 

Om ni vill kontakta mig för beundran, frågor eller annat skriv "Tyck Till" i ämmnesraden

 

Om ni vil kontakta mig för eventuellt sammarbete, länkbyten eller reklam i bloggen, skriv "Reklam" i ämmnesraden

 

alva.vh@hotmail.se

Presentation


Hellojj!
Här är min blogg och här kommer jag att skriva vad som händer mig! Om ni undrar något är det bara att fråga eller kommentera! Jag heter AAlvaaa, men jag trixade liiite med stavningen!!! Jag kommer även att skriva om min stora hobby, simmningen!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Bäst i världen!
 Superbra!
 Bra!
 Bäst i sverige!
 Bättre!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards