aalvaaa

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av AAlvaaa - 14 januari 2012 21:20

 

En liten myzscccssssszzzzkoo bild på lilla jag idag!

Men det ska typ vara min header, elle kanske bara tillfällig men aja!

Jag får se för jag får inte in den!!!!

Av AAlvaaa - 14 januari 2012 18:58

 

Random bilder som jag fizzade iordning!



 

   

Av AAlvaaa - 14 januari 2012 13:19

Sawadekah!

Kon`nichiwa!

Nin`hao!

Hej!


Nu ska jag plugga in lite Japanska! Det tipsar jag er om att göra. Eftersom det är ett språk som man lätt kommer ihåg och som man har användning för i framtiden! Japanska är ett språk som jag tolkar som en blandning mellan kinesiska och finska! Kinesiska för att det finns alfabet som har ursprung från Kina, och det låter lite Kinesiskt. Finnska för att det kan låta lite så ibland, men inte mkt. Och om man mixar det med Kinesiska, blir det Japanska enligt mig! Men jag ska försöra plugga lite på det Japanska alfabetet Hiragana. Det är lätt och vääldikt Japanskt! Jag vill lära mig Japanska för att det värkar spännande och kul! Jag vil lära mig en massa andra språk också men mitt första språk får bli Japanska! Jag kommer att berätta mer om Japan senare!

//AAlvaaa


Av AAlvaaa - 14 januari 2012 09:05


Av AAlvaaa - 14 januari 2012 08:05

Hej bloggen!


Nu är jag med Sabina och hon har sovit över. Vi har haft det såååläskigt!! Asså på kvällen började vi spå varann och då så visste vi att det skulle hända något läbbit med oss!!! Vi kunnde inte sova!! Men sen så började vi seja ett ord som man sejer för att man vill sommna. Och det funkade! För både mig och Sabina. Och sen så började en konstig person  ( i ) ringa till oss heeeeela j*vla tiden!!?-.-Och i telefonen skrek hon att hon hatar oss, det accepterar jag inte!!!!! Men nu måste ni kolla in en blogg!! http://fantasyworld.devote.se

//AAlvaaa

Tidigare månad - Senare månad

Kontakta mig!

alva.vh@hotmail.se

 

Om ni vill kontakta mig för beundran, frågor eller annat skriv "Tyck Till" i ämmnesraden

 

Om ni vil kontakta mig för eventuellt sammarbete, länkbyten eller reklam i bloggen, skriv "Reklam" i ämmnesraden

 

alva.vh@hotmail.se

Presentation


Hellojj!
Här är min blogg och här kommer jag att skriva vad som händer mig! Om ni undrar något är det bara att fråga eller kommentera! Jag heter AAlvaaa, men jag trixade liiite med stavningen!!! Jag kommer även att skriva om min stora hobby, simmningen!

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Bäst i världen!
 Superbra!
 Bra!
 Bäst i sverige!
 Bättre!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards